Αυτός που σταματάει τη διαφήμιση για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν αυτόν που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο.
Henry Ford Αμερικανός βιομήχανος
Δημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται «τέχνη». Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται «διαφήμιση».
Jef I. Richards Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης
Οι εταιρείες ανησυχούν υπερβολικά για το κόστος να κάνουν κάτι. Αυτό που πρέπει να τους ανησυχεί είναι το κόστος να μην το κάνουν.
Philip Kotler Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ
Αυτός που σταματάει τη διαφήμιση για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν αυτόν που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο.
Henry Ford Αμερικανός βιομήχανος
Δημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται «τέχνη». Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται «διαφήμιση».
Jef I. Richards Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης
Οι εταιρείες ανησυχούν υπερβολικά για το κόστος να κάνουν κάτι. Αυτό που πρέπει να τους ανησυχεί είναι το κόστος να μην το κάνουν.